WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, November 27, 2009

Selamat Hari Raya AidilAdha

Selamat semua..
Macamne hari raye korang ?? ok tak??
ramai blogger tulis pasal hari raye nih..
so aku pun nak menyibuk jugak la..
huhuhuhuhuhu...

Aku tak tau la nak cite camne yek..
Coz ape yang aku rase hari nih is nothing..
entah la, beraye kat umah nih,
aku tak rase seperti dulu..
(semangat raye)
dulu sungguh meriah, nak plak bile arwah ayah aku masih ade..
kami sekeluarga raya di kelantan (kg. mak)
meriah sungguh kat sane,
hari raye haji macam hari raye puase..
orang kat sane pandai menyambut tetamu,
sampai tak tau dah nk letak belah mane makanan dalam perut..
huhuhu..

tapi sekarang bile umur semakin mningkat,
aku tak rase ape2..
aku tak tau la kenape..
hari nih bagi aku macam hari biase jer..
just pgi g sembhyg raye.. tu jer..
erm.. sedih la raye aku tahun nih..
member2 pun senyap jer..
maybe masing2 sibuk dgn family masing2..
Hurmmmm....



RockYou FXText

1 comments:

jannah sharif berkata...

happy eid!!
haha

tgn aku macam tu la
malas nak jmp doktor
camni la kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...