WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, November 25, 2009

Bagi Aku Aneh

Ade satu perkara nak kongsi dengan semua pembace,
aku tak pasti bagi pendapat korang pasal mende ni,
tapi mende nih terjadi petang 24/11,
aku tunjuk kat korang gambar die..





nih ape yang aku perasan la,
aku rase agak aneh,
awan kelihatan tak seperti biasenyer..
awan seperti kelompok besar,
dan warnanyer seakan warne perang kehitaman,
maksudnyer ade warne perang kat awan tuh,
kalu ianya sinaran mentari, rase aku warne perang die lain sket,
tapi ini perang die lain dari yang lain,
dalam gmbar tak kelihatan jelas warna die,
tapi aku lihat awan tuh lain dari yang lain,
aku tak tau la pendapat korang camne kan..
awan nih hanya berkelompok di bahagian berhampiran bandar..
biase la sekarang kalu tengok mende aneh nih,
macam dah terbiase,
perkare aneh nih semakin menjadi2 sekarang,
kuasa Allah Taala..
itu jela aku nak kongsikan, ok??
ape pendapat korang semue???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...