WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, November 15, 2009

Jadi Juri (okLaH)

erm..
nak citer ape yer..

hari nih letih la gak..
wlaupun tak byk keje kene wat,
coz dtg lambat(hehehe)

first2 dtg aku kene jage register counter,
bdk2 dtg dftar la kan..
pastu aku terus je msuk dewan bile peraduan dh nak start..
(peraduan Mewarna kanak2 sekolah)
yela kan aku nih salah satu juri (adil ker??) huhuhu..

dalam bnyak2 gambr, gmbar nih je aku leh tunjuk kat korang..



ramai tak???
dalam kiraan sbenar nak dekat 400
tp yg dtg cume separuh dr tuh..
hehehe..
tp penat gak layan dak2 nih..





Seronok tak tgk kanak2 tuh,
bria sungguh dorg colour..




ni la barisan dak2 kategori tabika,
yang mane aku lah jurinyer..
hahaha.. (siapla korang)

walaupun dak2 tadika, jenuh gak aku nk adili, huhh
ok gak dorang warna..
aku tak ambik gambar kertas warna dorg tuh,
hurm...
kalau tak, leh tunjuk kat korang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...