WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, November 29, 2009

M0rE AbouT PrEsSure

FuH!!!!
ArrgggHHHHH........!!!!!!!!

itu la aku sekarang nih,
tension giler memikirkan report tak siap2 lagi nih,
raye baru nih aku just duk dalam bilik kumpul bahan2 report..
(rAyE PuN tAk TeNaNg La wEh!!)
tinggal sebulan aku nak habis praktikal nih,
Ape leh buat? (AwaL2 xNak BuAt)

semalam macam ade batu hempap kepale nih,
berat giler rasenyer..
rase macam dunia berpusing2.. nak tumbang pun ade..
kesian tul aku kat diri nih..
(DoGeL J0r L0beH)

Whatever la kan..
ape2 pun aku kene siap kan jugak report nih..
berat ke ape ke aku yakin aku akan siapkan jugak mende yg membuat kepale aku tension tahap dewa nih..
Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

buat2 la rajin...
cuti poli bkn lame pun, dlm 3mggu lbh je kot...

Tanpa Nama berkata...

silap la..
actually xspai 3mggu pun coz 11 Januari 2010 kne dftr & send report..
argh!!!! mmg stress!!!!

gurlceria berkata...

salam....
jgn tension sgt2...
relex...tenang n cool..
wat slow2...lame2 ciaplh tu..
name pon study,,
apapon moga berjaya "habiskn" tugasan dberi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...