WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, November 12, 2009

Penat Nyerrrrr!!!!

Penat la weh..
aku ingat praktikal tak bergaji nih tak penat,
rupenye letih mcm nak patah dah pinggang nih..
heheheh...

Minggu nih minggu paling meletihkan aku,
banyak keje kene wat sampai bw blik umah,
erm..
kene wat listing la, itu la ini la..

bukan ape,
ahad nih ade peraduan mewarna anjuran office ngan sekolah2..
so banyak persiapan kene wat..
aku yg praktikal nih la kene wat keje bantu dorg..
yela kan dorg sibuk keje siang hari..
ramai custumer lak tuh..
penat nyerrrrrrr..

dah la ahad nih aku kene jadi juri,
entah la camne nanti,
comfirmmm...
penat nyerrrrrrr!!!!!!!!!

minggu nih tak jadi test kete ngan jpj,
selasa depan la plak kate akak tuh..
ikut je la..
kalu penat aku nnti tak sberape..
ok la kan...??
kalu tak, mampus la aku...
hehehe

Penat Nyerrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

good luck!
all the best!

jannah sharif berkata...

takpe la boleh kurus sikit..hehe

Tanpa Nama berkata...

tahniah anda dipilih menjadi juri satu pertandingan berprestige he.e..n.time bleh jdi juri profesional lak.. ka.ak.aa.a.
juri karoke ke..mcam-mcam lagi le.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...