WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, Oktober 19, 2009

Malu Betul aku Ngan awek tuh!!!


Nih lagi satu cite gempak yang memalukan aku..

Pagi tadi mak aku suh aku cek resit dkat kedai kain..
so tghri td aku pegi la..
masuk2 fuh!! ade awek cun siot..
ape lagi kan.. terus la mulekan bicara kan..

aku pun ckp la apa yg mak aku pesan pg tadi,
tab tub tab, dia pun pegi la jmpe bos dia, tauke lah kan...
tauke dia dtg kat aku,
pastu dia bgitau aku resit tu betul sbnarnye.. dia terang la kan..

fuh! baru aku sedar yg resit tu mmg betul siot..
nak dijadikan cite, awek tu kat citu siot..
malu giler aku..

aku pun ape lagi, cpt bgkus kain tuh,
cpt2 bla dr ctu..

mmg merah muke aku.. malu beb..

aku pun satu tak cek dulu resit tuh..
pakai terjah je..
kan dah kene..

hahaha..........

fa3gnola88(19:59,19/10/209)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...