WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, Oktober 28, 2009

Bala Tapi Lawak


Memang tak boleh nak bayangkan,
Akan rase kelakar je,
Tapi mende ni bawa kepada malang lah..

Ade ke pemijak gear motor aku boleh tercicir,
Aku betul2 tak perasan,

Pagi tuh aku macam biase la kan pegi keje,
Aku bawak laju la kan,
Masa aku bawa laju tuh,
aku macam terase ade smthing yang kene pada kaki aku,
aku ingat ranting kayu or smthing mende lain..
so aku buat tak tahu je la kan.

Dalam 15 Km aku gerak,
Sampai selekoh,
aku nak tukar r ke gear rendah,
aku pun nak pijak r pemijak tuh..
pijak punye pijak rupenye takde.
aku tgk kat gear tuh..
mmg takde..
aku pun bwk je r sampai ke office..
dalam perjalanan nak sampai office,
aku gelak je..rase kelakar lak,
tak percaye je cmne leh tercicir..
aku rse ok je sblum nih..
hahaha....

Nasib baik dlm gear 4, kalu gear 1 mampus lah aku nak bwk..
tu gear je yang cabut, kalau mende lain yang cabut, camne la yerk..
hahahah

6 comments:

bionik berkata...

dasyat gler..
be careful skit..
nsib xjd pe2...

fa3gnola88 berkata...

tu la pasal..
xleh pk aku mende camtu leh jadi..

bionik berkata...

ko ni pun..
asal cuai sgt sejak akhir2 ni?

fa3gnola88 berkata...

tu la pasal..
tak tau je..
hri tuh hmpir hilang moto, nih lain plak..
mcm2..

bionik berkata...

hahahaha
mmg gler ko niee..
g mandi bunga la hilangkan bala...
kui3

fa3gnola88 berkata...

Bukan setakat bunge, sekali ngan pokok bunge sekali aku mandi..
hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...