WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, Mac 23, 2011

Aku Tak Arif Dalam Memanaskan Entry

Dah banyak hari aku tak datang menjengah ke Main Blog aku ni. Al maklumlah, line yang macam angin bayu ni selalu je muncul dengan tiba2. Aku nak bukak blog ni pun rase malas. So, just update je hari tu. Bila bukak hari ni ramailah jugak yang datang blogwalking ke sini. Terima Kasih banyak2, nanti jika aku ade mase and line aku ni sederas ribut taufan aku akan blogwalking back ok. Don’t worry. Tapi pada yang follow tu ofcoz la aku akan follow balik. Orang berbudi kita berbahasa (ade kaitan ker??).  


Panas tak entry aku macam gambar kat atas tu? tak panas pun kan? Tu la.. aku bukan pandai nak panaskan entry ni. Aku just tulis apa yang aku rase nak tulis. (tak salah kan??).  Aku tengok banyak blog2 high level di luar sana tulis macam2 entry. Kadang tu tajuk dorang gempak giler (ade gak yang tajuk je panas tapi isi macam hampeh.. tapi korang tak la.. hehe).  Trafik dorang memang klas la kan, memang ramai giler la.. mungkin dorang berpengalaman or dorang memang pandai tarik orang nih. Tapi blog aku apa ade? Fakhri ooo Fakhri... belajar dari kemajuan!!

Ape2 pun aku just nak ucapkan terima kasih pada yang sudi datang jenguk ke blog aku ni walaupun hanya sekadar bertengek seminit dua. Kepada yang rajin tu, rajin2kan la tinggalkan Url Korang kat bawah tu.. macam sunyi je Mister Linky kat bawah tu.. kesian dia, takde pun orang nak klik dia..  Ok lah.. Salam berpanjangan!! Salam Ukhuwah!! Salam Keamanan!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...