WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, Januari 12, 2011

Leave Your Link In My Pages

'Tinggalkan Link anda di blog saya', macam tulah lebih kurang translate aku...

Hah, aku tau tak ramai yang datang kat blog aku nih, tapi bagi sesiapa yang dah datang ziarah tu, ringan2kanlah tangan tu untuk tinggalkan link anda di blog aku, link dia ada kat bawah sekali.


anda tinggalkan nama dan URL blog anda, Twitter, FaceBook, atau apa2 jelah yang anda suka.
Lepas dah tekan enter, ringankanlah tangan anda pula tinggalkan komen, like, chat, or follow, yang pasti anda HARUS tinggalkan jejak. (macam memaksa la plak). bukan ape, nanti aku akan ringankan pula tangan aku untuk ziarah URL anda. Bagi yang Follow, aku akan Follow balik. Don't Worry. Balas Membalas.

URL tu kalau anda malas nak taip, just copy paste pun tak pe.. tapi ada cara dia sebab page aku ni ade box yang akan keluar bila klik kanan mouse.


So cara dia, (bagi yang tak tahu je lah) pergi ke pages anda and copy URL pages anda..


kemudian pergi ke pages aku Mylife @ Hidupku @ Suka & Duka, taip nama anda macam biasa dan klik pada kotak link/URL kemudian tekan CTRL + V, kemudian tekan Enter.


Siap dan Terima Kasih kerana tinggalkan Link anda.

Kredit to Mister Linky Widjet

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...