WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, Disember 06, 2009

Tension Nyer Aku Nak Buat Report Nih!!

Dua hari cuti ni aku just habiskan waktu aku untuk siapkan bab dua. Banyak lagi bab yang aku kena siapkan. Tinggal lagi sebulan untuk siapkan semua tu. Thanks kawan2 yang beri support kat aku. Banyak la juga aku taip dua hari ni. Cuti dua hari aku tak pergi mana2 just terperap dalam bilik, sampaikan aku tak sempat pergi jenguk nenek aku yang tengah sakit. Nampaknya pagi2 esok sebelum aku pergi kerja, aku kena jenguk dia juga walau macam mana pun. Kesian gak kat dia.
Sekarang aku tengah pening untuk buat bab yang seterusnya pula. Bab 3, bab yang agak panjang, macam buat tesis pun ade. whatever la.. aku kena buat juga semua mende ni kalau aku nak lulus praktikal ni. Aku mintak doa kawan2 supaya doakan aku berjaya siapkan report ni dengan jayanya.. InsyaAllah. Amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...