WelcomE To My PaGe
BloG Ini AdalaH Hasil Dari Hati
Terima Kasih Sudi Berkunjung, Harap Datang Lagi
Thankss
ENTER
BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, Mac 05, 2011

Terkejut Dengan FEED 'Ummu Hani'

Ummu Hani, satu watak dalam drama TV3 yang ditayang tiap hari selasa pukul 9. Drama yang mengisarkan pancaroba kehidupan Ummu Hani.



Aku bukanlah nak cerita tentang drama ni, sebab drama ni dah tamat selasa baru ni. Aku cuma terkejut dengan FEED dalam blog aku lagi satu, KU KONGSI LAMAN KU. Aku hanya pandang sekilas feedjit yang ada kat sebelah kanan blog tu. Apa yang aku tengok, ramai yang datang menyingah blog aku tu dengan feed url Ummu Hani.

So aku cek stat blog, memang sah my popular post adalah 6ixth Sense - Cinta Matiku [OST Ummu Hani]. Dengan kunjungan 40 pageviews. Mungkin bagi blogger lain yang tinggi trafik memandang sebelah mata je kalau 40 pageviews ni, tapi bagi aku agak memuaskan. Tak pernah dapat pageviews sampai macam tu.

Kebanyakkan yang datang adalah dari search engine Uncle Google. Apa yang mereka taip? ost ummu hani, video ummu hani, lirik ummu hani dan macam2 lagi.

Aku cuma tak sangka boleh dapat feed sebanyak itu, walaupun cerita tu sudah tamat tapi orang masih lagi mencari ost ummu hani ni. Bagi aku seluruh cerita dia memang best, tapi part yang tak best nyer.. hero ngan heroin tak bersama dan ummu hani meninggal di akhir cerita. Yang lain kira best la, cerita pasal kehidupan orang buta dan memperkenalkan brille kepada penonton terutama bagi yang tak tau apa itu brille.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...